http://www.facebook.com/pages/%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%A6%D7%94-%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%92%D7%91/190731637642996 שבילים ברשת

מדיה חברתית

איך ה Youtube יכול לקדם אותנו

אמרו חכמינו "טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים". בתקופתם לא היה youtube. וחבל, כי הכלי הזה עונה על שני הצרכים. גם מראה עיניים וגם משמע אוזניים.

ולמה כל כך חשוב להשתמש בכלי הזה שנקרא "סרטונים".

א. אנשים אוהבים לראות. קל לנו יותר להבין כשאנחנו רואים מאשר רק מקריאה תיאורטית. 

ב. כשאתה עושה סרטון על עצמך, על הפעילות שלך, אנשים רואים מי אתה, רואים את הפעילות שיזמת. זה מוסיף מימד של אמינות ואף של לקיחת חלק בחוויה.

ג. סרטון טוב, שמכיל ערך לצופים כגון - מידע, הדרכה וכו' יכול להזרים הרבה תנועה לאתר.

ד. יוטיוב הוא מנוע חיפוש פופולרי, וגוגל מאד אוהב אותו...

ה. תראו איזה שימוש עושה עיריית תל אביב בכלי הזה. 

 

ובונוס - הסרטון המקסים של רון שמחוני. הוא אומנם בוגר מגמת הקולנוע בעל תיכוני משגב, ואנחנו לא...אבל אין ספק שגם אנחנו יכולים לעשות סרטונים מצויינים.  תראו איך הסרטון הזה ממחיש כמה מראה עיניים ומשמע אוזניים הוא שילוב מנצח!

 

בהצלחה!

 

ותזכורת. ביום רביעי הבא, 17.4 ההרצאה הראשונה בסדנה על מדיה חברתית. צחי צימט ירצה על על פירסום ושיווק באינטרנט, בין היתר גם ביוטיוב, בלינקדאין, באינסטגרם ועוד סוכריות :)

 

 

 

788 צפיות
תגובה אחרונה ב-08/04/2013 20:33:43 מאת נירית סגל