דבר העורך

מנהלי היומן

אלבום תמונות rss
מלאו כאן את כתובת ה-Email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן היומן שלי.
הצטרף הסר

רשומות אחרונות

ארכיון

אלבום תמונות

Loading
 

מדיה חברתית

פורום פייסבוק
02/08/2012 14:52:15

 

 

 

פורום פייסבוק

מיום ליום הולך ועולה מספר משתמשי הפייסבוק (הפרטיים והמקצועיים) במועצה. רב הפעילים במדיום מגיעים אליו מתוך צורך (או חשק או סקרנות...) ופועלים, כל אחד כמיטב הבנתו.

היומן הזה הוקם כדי להגביר את האפקטיביות של השימוש בפייסבוק, כדי שנלמד זה מזה וגם ממומחים מבחוץ.

בספטמבר מתוכננת השתלמות בת שלוש פגישות עם יעל אנגלר מ'spreadit'

הסילבוס המתוכנן מצורף מטה.

 

לקראת ההשתלמות העברנו לכמה ממשתמשי הפייסבוק במועצה ותאגידיה שאלות מקדימות:

  • 1. קישור לדף הפייסבוק
  • 2. כמה זמן הוא פעיל
  • 3. מה המטרות שלשמן הוא הוקם
  • 4. עד כמה הוא אפקטיבי להערכתכם
  • 5. מה נקודות החוזקה והתורפה של הפעילות שלכם בפייסבוק
  • 6. איזה נקודות ושאלות הייתם רוצים להעלות בהדרכה

 

 (השאלות והתשובות הועברו למנחת ההשתלמות)

היומן הזה נועד להמשיך את השיח בינינו ולשמור על הידע בפורום זמין ומשותף לכולנו.

גם ההשתלמות והשאלות שיעלו בעקבותיה תתועד ותופץ בעזרת יומן זה.

אתם מוזמנים להעלות בתגובות כל שאלה וסוגיה שרלוונטית לנושא ולהשתלמות המיועדת.

 

 

 

סילבוס

• מהפיכת מדיה החברתית 2.0 Web

  • רקע ומשמעות המהפכה במדיה חברתית
  • האתגרים שהמדיה החברתית מציבה בפנינו וניצול ההזדמנויות במדיה החדשה ברמה המקומית.
  • study case - ניתוח דוגמאות מוצלחות יותר ופחות של ארגונים מוניציפליים וקהילתיים.
  • גולשים במדיה החברתית:
  • ü נתונים, מגמות גלישה ותובנות לגבי הגולש ומאפייניו במדיה החברתית ברמת התושב.
  • ü איך נמצא את קהל היעד שלנו?
  • ü ביסוס נוכחות במדיה החברתית - למה לי להיות שם?
  • הכרות עם כלי המדיה החברתית העומדים לרשותנו: פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם, בזירה הבינלאומית. דה מרקר קפה, פורומים, קהילות, טוקבקים- בזירה המקומית.
  • התאמת הכלים לצרכים הקיימים.

 

• פייסבוק - היכרות תיאורטית ומעשית עם פייסבוק

  • הכרת הפייסבוק ותכונותיו
  • מה מותר ומה אסור בניהול עמוד קהילתי בפייסבוק.
  • ניתוח הבדלים בין פרופיל, עמוד וקבוצה
  • סדנא מעשית - שידרוג עמודים בהתאם לצרכים - ליווי אישי של המשתתפים.

 

• תוכן במדיה חברתית - כתיבת תוכן שיווקי חברתי

  • חשיבות התוכן במדיה החברתית כמנוף לשיחה ואינטראקציה.
  • דגשים ועקרונות לכתיבה שיווקית יעילה במדיה חברתית.
  • ניתוח "שפת המדיה החברתית" ויישומה במתחמי הפייסבוק.
  • ניתוח דוגמאות.


• הפצה

  • הפצת פעילות במדיה חברתית - כלים וניצול הזדמנויות.
  • בלוגרים - היכרות ומינוף.
  • שת"פ ברשת - דוג'.

 

  • איתור ומינוף הזדמנויות.

• דיוור - כתיבה נכונה של דיוור, ניתוח נתוני הפתיחה של הדיוור ואופטימיזציה לדיוורים הבאים.

 

  • יחסי הגומלין בין אתרי האינטרנט, הדיוור, הפעילות הפיזית והפעילות במדיה החברתית של כל מערכת.

 

• תכנון ובניית אסטרטגיה למדיה חברתית

  • בחירת ערוצים, אתרים, רשתות וטכנולוגיות לבניית אסטרטגיה מתאימה ונכונה לכל מחלקה.
  • הגדרה והקצאת המשאבים הדרושים ליישום אסטרטגיה במדיה החברתית.
  • סנכרון האמצעים וצינורות השיווק יחד עם מדיה חברתית.
  • הגדרת יעדים להשגה, מטרות ליישום האסטרטגיה.

 

  • הפנמת כוח המדיה החברתית - שינוי תפיסתי בתוך המחלקה ומחוצה לה.

• שת"פ ושילוב כוחות של כל מערכת

 

 

 

 

 

 

 

891 צפיות
פורסם ב- 02/08/2012 ,בשעה 14:52:15
להוסיף תגובה אין תגובות לרשומה זאת קישור ישיר לקטע בית

כל היומנים

sun - לשירות חברות הסטארט אפ בצפון אומרים שהיה פה אמנים ויוצרים אני ואתה נשנה את הגינה אנשי הגשם אתר צומח גבוהה יותר, מהירה יותר, חזקה יותר גן קיימות הבית הפתוח הופכים את בקעת בית הכרם לעמק תפארת החינוך - הלב הפועם של משגב הכל נוער המלאכים של כלבלאב העשרה ואומנויות הקומפוסטר כחיית מחמד התנדבות...זה אנחנו ויקי משגב זבל זבל תפריד זכויות בעלי חיים זריקת בריאות חיים בקהילה טיולים ומסעות יד ביד בגליל יד על הדופק - דיווחי משטרה וביטחון יומן המועצה יומן ספורט יומן רכזי טיולים יער האופניים והקהילה יש עבודה ישוב לדורות לא רק לנשים לחיים ארוכים מבקרים במשגב מדברים אמונה מדיה חברתית מועדון רוטרי משגב מוקד 107 מזכירי/ות ישובים מיומני הספרנית משגב קולטת משומשהו נוער ראס אל עין עד-כאן העתון המקוון של משגב עוד מעט 30 עושים עסקים על הדרך פורום מנהלני חינוך פתווו-ח צעירי משגב קבוצת YAD קול ההתחלות קונים - כאן קורס ועדים קיימות וסביבה קליק שביל סובב משגב שבילים ברגל תיירות במשגב תרבות