http://www.facebook.com/pages/%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%A6%D7%94-%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%92%D7%91/190731637642996 שבילים ברשת

גבוהה יותר, מהירה יותר, חזקה יותר

ספורטאיות במשגב

המלצות למתאמנת המתחילה

המלצות למתאמנת המתחילה מאת תמי ברוך, המאמנת המנטאלית של מחלקת הספורט

  1. כל אחת יכולה.
  2. לבחור פעילות שאוהבים.
  3. להצטרף לקבוצה. כך אפשר למצוא חברים לפעילות ולהמשיך להתאמן גם מחוץ לקבוצה.
  4. לא למהר. עדיף לבצע את הפעילות יותר לאט ולהאריך את משך הפעילות. פעילות שמבוצעת מהר מדי גורמת לשרירים להתעייף במהירות, ויוצרת תחושה של כישלון.
  5. להיות סבלנית.
  6. לבחון כל יום בפני עצמו מבלי להתייחס למה היה אתמול ומה יהיה מחר.
  7. להכין תוכנית אימונים מסודרת. כך יודעים מה צריך לעשות בכל אימון.
  8. להתאמן בבוקר. לקום יותר מוקדם ולצאת מיד לאימון. בהמשך היום עלולים לצוץ דברים בלתי צפויים שידחו את האימון, ולכן הבוקר הוא הזמן האידיאלי.
  9. להתמיד. אחרי חודשיים שלושה מתחילים לראות תוצאות ולהרגיש אחרת ואז יותר קל להמשיך.

 

989 צפיות
תגובה אחרונה ב-04/08/2012 22:31:40 מאת נירית סגל